LOADING

Головний принцип компанії – сильний і компетентний персонал!

За останні п'ять років компанія сильно змінилася, ми впровадили абсолютно нові стандарти в виробництво, в культуру праці, в сервіс клієнтів і треба було йти далі. Якщо просто заробляти гроші, то використовується модель (багато хто її використовує), коли береш на роботу людину, вичавлюєш весь його ресурс і потім береш іншого. Коли і цей повністю зневірився, звільняєш його і береш наступного. У деяких великих компаніях, на жаль, є такий принцип: годувати людей обіцянками, і коли вони видихаються, прощатися і брати інших. Ми вирішили діяти інакше і допомагати співробітникам ставати більш компетентними і здатними. Турботу про співробітників проявляти через те, щоб давати їм більше корисних для життя знань. Нехай він майстер і знає щось про вікна, але ми вирішили навчати їх ширше, щоб розкривати в інших сферах діяльності.

В першу чергу ми посилено працювали над нашим сервісом. Просто вчили персонал обслуговувати клієнтів на вищому рівні. Адже часто буває так, що цінність дійсно якісного продукту може бути перекреслена якоюсь дрібницею. Наприклад, будівельних бригад багато, але коли клієнт вибирає виконавця, для нього важлива не тільки сама робота. Якщо будівельники будуть зловживати алкоголем, або від них буде погано пахнути, то це може все перекреслити. Нам було важливо надавати клієнтам по-справжньому високоякісний сервіс, що включає в себе також і те, наскільки співробітники грамотно спілкуються, можуть відповісти на якісь питання, добре виглядають, вміють залишити після себе чистоту. Ми проводили не тільки технічне навчання, а й розвивали персонал в таких сферах як спілкування і відносини з людьми, безпеку праці та інше, щоб вони були не тільки хорошими майстрами своєї справи, а ще й майстрами спілкування. Спочатку співробітникам було не особливо цікаво. Вони не сприймали семінари, позіхали, але поступово, отримуючи певні знання, починали це цінувати. І я побачив, що люди змінюються. Мій друг, який три роки тому будував будинок, розповідав: «Прийшов я якось ввечері втомлений, зайшов в будинок, де йде ремонт, і тут, я бачу твоїх красенів. Ходять в бахилах, з пилососом, щось там вішають. Так у мене настрій відразу покращився! Я розумію, що ми в надійних руках у хорошій компанії ». Ми проводили технічні семінари для монтажників та працівників виробничого цеху. Наприклад, наш конструктор розповідав про елементи кріплення, про нововведення в сучасному будівництві, які здешевлюють монтаж або збільшують термін служби. Ми постійно запрошуємо для виступів колег з інших компаній, наших постачальників і партнерів, які повідомляють нам про новини. Проводимо двох-трьох годинні заходи для менеджерів, конструкторів, начальників цехів і начальника виробництва. До нас приїжджають партнери, які проводять майстер-класи за новими технологіями, з автоматики, яку ми використовуємо. Спеціально привозять обладнання і по 6-7 годин наші фахівці тренуються, поки самі повністю не зберуть виріб. Ми запрошували медиків, щоб вони в деталях пояснили, яка може бути перша допомога в разі травми. Приїжджав мій друг - доктор з Угорщини. Він розповів про емоційні стани людей, про те, як це впливає на оточуючих, як ми себе можемо відчувати і цим впливати один на одного на роботі. Як це може потім переноситися додому і що там відбувається. Які хвороби з цим можуть бути пов'язані. Але нововведення - це не завжди просто. Коли ми все це починали в 2016 році, коли стали вводити нові стандарти виробництва, був досить сильний протест з боку співробітників. Ми тільки починали реанімувати свою територію, і мені доводилося з ними всюди самому фізично бути присутнім і працювати. Не було такого, що я просто дав вказівку і все окей! Вони виїжджають кудись на монтаж, і я кажу: «Хлопці, у нас є півдня вільних. Ви на новий проект вже не встигаєте заскочити, але години три робочого дня залишиться. Наведіть порядок біля цеху. Повикидали то, налагодьте це ». І був такий протест, що просто слів немає. Якщо якийсь новий семінар, то це сприймалося, як можливість відпочити, полежати, і поки хтось там говорить, можна розслабитися. Я сам читав невеликі лекції щотижня про спілкування, подружжя, відносини в родині, виховання дітей. Ми о восьмій ранку починали робочий день, і коли було холодно взимку, щоб не відразу в процес, то трохи посидимо, почитаємо, потім перерва і тоді вже пірнали в роботу. Мені, як керівнику, було не просто читати семінари. Щоб тебе любили всі співробітники в компанії - такого не буває. Але коли семінари читали запрошені люди, то їх просто обліплювали питаннями: де взяти книгу, що ви використовуєте, що ви читаєте, звідки ці дані, де їх можна взяти? Коли конструктор знайомив з технічним каталогом, вони тут же попросили його залишити ці замальовки і сам каталог. Пам'ятаю, як ми купили сучасний зручний робочий одяг. Прямо одягли персонал. Три види курток: зимові, весняні, літні. Ми перетворювалися, як компанія. Співробітники самі стали додавати ідеї, і мені вже не треба було їх змушувати або щось говорити. Поступово, поступово люди ставали більш позитивними, більш ефективними, ними легше було керувати, і вже не було протесту. Продуктивність зросла. Підхід до виробництва змінився. І найцікавіше - вони стали пишатися тим, що є співробітниками «Вiкнотех». Їх залученість стала дуже високою. У нас з'явилися ігри, теніс, походи на Говерлу. Команда стала більш згуртованою і націленою на результат. Навіть коли зробили безвіз, і частина виїхала на заробітки, все одно залишився потужний кістяк. Я був в Празі, де у мого двоюрідного брата аналогічний бізнес, і дізнався, що там дійсно заробляють по 2.500 євро на місяць. Але і витрати на життя там великі. Плюс вони працюють з 7:00 ранку до 7:00 вечора кожен день, з одним вихідним у неділю. Якщо у нас так працювати, то теж можна більше 1000 євро заробляти. Але тут ви вдома, поруч з дружиною і дітьми. Сьогодні багато що змінилося, змінилися ціни, змінилося суспільство. Але я точно зрозумів, що не зможу допомогти своїм співробітникам і своїм людям, не піднімаючи їх моральний дух, не покращуючи їх настрій і не змінюючи емоційне ставлення до життя. Доводилося багато сил вкладати в компанію, щоб так і було.

І все це веде до того, що ми стаємо сильною групою, яка розуміє, що вона може досягти будь-якої бажаної мети, і готова це робити

Вкладаючи сили і гроші в навчання свого персоналу, насправді ми робимо відмінний внесок у майбутнє не тільки своєї компанії. Покращуючи співробітників всередині компанії, ми робимо добрий позитивний вплив і на їх сім'ї. Те, що вони приносять додому хороші гроші - це одна сторона. Але коли вони приходять додому ще й задоволені, щасливі, щось там роблять, допомагають дружині і дітям, звичайно, вони по-іншому починають ставитися до життя взагалі. Віктор Василина

Бажаю отримати прорахунок мого проекта
Ім'я
Телефон